Genel Özellikler
İthalat – İhracat işlemlerinin; Doküman Yönetimi ve İş Akışı altyapısı ile bütünleşmesi ile, binlerce dokümanın kısa bir sürede kontrol altına alınması mümkün.
Dokümanlara yetki ile erişim, dağıtım (Mobil dünya, mail,Url vb.), farklı formatlarda çıktıların sunulması (xls, pdf, xml, html, rtf, csv) doküman yönetim sistemlerinin temel özellikleridir.
Easy İthalat – İhracat Yönetimi, İthalat-İhracat işlemlerinizin otomasyonunu sağlayarak, daha hızlı ve daha güvenli yönetmenizi sağlar.
- İthalat-İhracat süreleri, notları ya da yineleme işlemleri otomatik olarak takip edilir.
- Okuma ve yazma izinleri ile gizli evrak niteliği taşıyan ithalat – ihracat ve belgelerinin yanlış kullanımını engellenir.
- İşletmenizin mevcut sistem mimarisi, veritabanı yapıları ve iş akışları için ayrı ayrı uyarlanabilir.
- Standart ithalat ihracat şablonları sunar.
Kolay kullanımı, işlevsel arayüzleri ve güvenilir altyapısıyla çalışanlarınızın verimliliğini ve operasyonel esnekliğinizi artırdığı gibi, maliyet kontrolünü de kolaylaştırır.