HR Dokümanları Yönetimi

Kurumunuzun tüm İnsan Kaynakları dokümanlarını Easy ile güvenle yönetin!
İzin Formları, Masraf Formları, Seyahat Formları, Avans Formları ve bunlara ekli tüm belgeler ile beraber.

Özellikler ve Fonksiyonlar

  • Dokümanlar Tek Çatı Altında

    Dünyanın farklı lokasyonlarında tutulan bilgi ve dokümanların tek çatı altında korunması ile oluşan know-how veritabanı.

  • Düzenli Dosyalama

    Dinamik yetki yapısı ile düzenli, sınıflandırılmış doküman yapısı

  • Mobil Desteği

    Web tabanlı ve mobil desteği,

  • Ofis Entegrasyonu

    Microsoft Office ve E-Mail Entegrasyonu

  • Erişim

    Belge bazında yetkiye göre kolay erişim menüsü,

  • Entegrasyon

    SAP (Certified) entegrasyonu ve diğer ERP sistemleri ile entegrasyon

  • Raporlar

    Doküman ve belge içinde geçen kelime ile arama/bulma (Fulltext Search), İşlem tarihlerinin izlenmesi, takibi ve hatırlatmalar,

  • Çoklu dil desteği

    Easy arayüzüne farklı dil desteği ile dünyanın farklı noktalarından erişim,

Modüller

DİJİTAL PERSONEL DOSYA YÖNETİMİ

Dijital personel dosyası deyince EASY HR hassas İK belgelerini güvenli ve kolay şekilde depolar, tamamıyla kontrol edilebilir erişim imkanı ve her zaman tam eksiksiz belgeler sunar.

İç ve dış yönetim kapasitesi kontrollerinde ve tüm görevlerin izlenmesinde çalışanları rahatlatacak esneklik.

Dijital şirket dosyası, personel dosyasının ötesinde İnsan Kaynakları kapsamında tüm bilgi ve belgelerin esnek ve güvenli depolanmasını sağlar.

  • Personel veri tabanı ile entegrasyon,
  • SAP (certified) entegrasyon,
  • Grup şirketlerin tüm organizasyonu, (üst-orta-alt yönetim) bazında giriş,
  • Onay yetkileri belirleme,
  • Personele ait sicil, departman, yönetici, medeni durum, seminer bilgi girişi,
  • Personel resmi  evrak ve belgelerin taranması ve izlenmesi.

KALİFİKASYON VE EĞİTİM YÖNETİMİ

Kalifikasyon ve eğitim yönetimiyle çalışanlarınızın seçimleri ve yeteneklerini devamlı görüntüleyebileceğinizden emin olacağınız gibi aynı zamanda hizmet içi eğitim, seminer ve stratejik İK gelişimini destekler:

  • Personel veri tabanı ile entegrasyon,
  • SAP (certified) entegrasyon,
  • Yeni eğitim aktivitesi bilgi girişi,
  • Eğitim alacak personelin listeden seçimi,
  • Eğitim verecek kişi bilgisi,
  • Davetiye Gönder tuşu ile katılımcılara kurs davetiyesi gönderimi,
  • Takvimsel formatta ilgili eğitim tarihleri, katımcı sıralı ve eğitim sıralı olarak görüntüleme,
  • Eğitim aktivitesine katılanlara, Eğitim Değerlendirme Formu (e-posta ile) gönderimi,
  • Raporlar bölümünde çeşitli sorgulamaların yapılması,

KURUMSAL İZİN YÖNETİMİ

  • İzin tipine göre gelişmiş onay mekanizması, (Departman Müdür Onayı / İK Onayı)
  • Personel İzin Talep Formu ile izin talebi ve onaya gönderim,
  • E-posta sistemi ile entegrasyon,
  • SAP (certified) entegrasyon,
  • Personel veri tabanı ile entegrasyon,
  • Tatil tanımları, izin türü, bordro ayarları, çalışma günleri için parametrik bilgi girişleri,
  • Tarihçe bilgisi,
  • Gelişmiş formatta izin raporları.

İŞ İLANI VE BAŞVURU YÖNETİMİ

Elektronik iş ilanı ve başvuru yönetimi işe alımlardaki iş yükünü müthiş şekilde kolaylaştırır; hızlandırılmış süreçler ve şeffaf kontrol ile duyarlılığınızı artırır, işe alım sonuçlarını geliştirir.

Online iş piyasasına hem kendi şirket ana sayfanızdan, hem de üçüncü parti sitelerden kesintisiz bağlantı, sağlam bilgi akışını ve hızlı sonuçlar almayı kolaylaştırır:

  • Personel veri tabanı ile entegrasyon,
  • SAP (certified) entegrasyon,
  • İş ilanlarının oluşturulması ve yayınlanması,
  • Web arayüzünden başvuru girişi,
  • Kullanıcı kodu ve şifre yönetimi,
  • Kullanıcı tarafından CV bilgi girişi, iş ilânları izlenme, ilânlara başvuru, gelen cevapların takibi,
  • Mülâkat için takvim oluşturma,
  • Mail şablonları tasarlama,
  • Başvuru değerlendirme (olumlu, olumsuz, vs)
  • Mülâkat değerlendirme,
  • Başvuru arşivleme.

Referanslar

bank_of_china
bank_of_china

72845164