Tüm sözleşmeleriniz bir arada ve kontrol altında

Easy Sözleşme Yönetimi

Neden Sözleşme Yönetimi?

İş hayatının vazgeçilmez parçası olan sözleşmeler çoğu zaman oldukça karmaşık süreçlere sahiptir. Sözleşmenin hazırlanmasından, düzeltmelerin takibine ve kontrol/onay aşamasına kadar pek çok adım söz konusudur. Bu adımlar çok fazla zaman aldığı gibi, hataya açıktır ve buna bağlı olarak şirketiniz için ciddi zararlar söz konusu olabilir.

EASY; servis, bakım, kira, işbirliği, satın alma, satış, destek gibi tüm sözleşmelerinizi şirketinizin ihtiyaçlarına göre hızlıca düzenlenen şablonlarla hazırlamaya imkan verir. Üstelik tüm sözleşmeler versiyon korumalıdır. Böylece, gözden kaçan hiç bir şey olmaz ve hem ticari hem de yasal anlamda güvende olursunuz. 

EASY, sözleşmelerin yaşam döngüsünü baştan sona destekler: Taslak oluşturma, kaydetme, versiyon takibi, kontrol ve onay süreçleri gibi.

Avantajlar

  • Tüm sözleşmelerin şeffaf yönetimi sağlanır
  • Eskalasyon desteği ile tüm süreçler zamanında ve verimli bir biçimde tamamlanır
  • Tek merkezden güvenli ve hızlı şekilde erişim
  • Maliyetler azalır
  • Müşteri memnuniyeti artar
  • İşlem süreleri kısalır
  • Etkin ve sade yetki konseptiyle kontrol seviyesi artar
  • Denetim güvenliği sağlanır
  • Mobil uygulama desteğiyle her an her yerden erişim mümkün olur

EASY’den Benzersiz Sözleşme Yönetimi Çözümü!

Dijitalleşme ile daha hızlı, etkin ve güvenli sözleşme yönetimi
Akıllı Doküman Yönetim Sistemi (DMS)
sözleşmelerin idari ve işleme alınma süreçlerini
daha hızlı, daha verimli ve güvenli kılar.
EASY SÖZLEŞME Yönetimi, çoklu platform
destekler ve web tabanlı bir araçtır. Çözümümüz,
firmanızda mevcut sistem mimarisi,
veritabanı yapıları ve iş akışları için ayrı
ayrı entegre olabilir. Tarayıcı kullanımı kolay
ve sezgisel bir altyapıya sahiptir.

  • Sözleşmelerin etkin yönetimi ve raporlaması
  • Sözleşme içinde geçen kelime ile arama/bulma (Fulltext Search)
  • Sözleşme ekleri ve kontrolü
  • Sözleşme tarafı şirketlerin takibi
  • Muhatap kişilerin ilişkilendirilmesi
  • Çok düzeyli eskalasyon prosedürü
  • Çok katmanlı organizasyon yapısı
  • LDAP bağlantı seçeneği ve entegrasyonu
  • ERP bağlantı seçeneği ve entegrasyonu
  • Güvenli revizyon – versiyon takibi
  • Belgelerin güvenli bir şekilde arşivlenmesi
  • Ofis Entegrasyonu
  • Ödeme tarihi izlenmesi ve takibi
  • Son teslim ve imza tarihi hatırlatmaları

EASY Sözleşme Yönetimi İçin Bize Ulaşın

Referanslarımız

bank_of_china

Referanslarımız

bank_of_china
Call Now ButtonBizi Arayın