Hukuk Dokümanları Yönetimi

Hukuk dokümanları yönetimi işinin dijital ortamda yapılması günümüz dünyasında kaçınılmaz hale gelmiştir. Easy Hukuk Doküman Yönetimi uygulaması elektronik ortamda tüm hukuk belge ve dokümanlarını yönetmenize yardımcı olur. Mobilitenin öneminin arttığı günümüz dünyasında, bilgi ve belgeye kolay ve güvenli erişim şarttır.  KPMG güvenlik sertifikasına sahip Easy Arşiv sistemi, Hukuk departmanınıza ait bilgi ve belgeler güvenli erişim ve arşivleme imkanı sunar.

Easy Hukuk Doküman uygulamasında, dokümanlar taranarak dijital dosya formatına dönüştürülür. Sonrasında, doküman türü  ilgili klasöre taşınır. Easy Software ‘in tam metin arama (Fulltext search) özelliği sayesinde doküman içerisinde geçen tüm sözcükler aranıp bulunabilir hale gelir.

Uygulama ile dava bilgi takibi, dava avukat ataması, dava durum raporlama modülleri kullanıcılara hızlı ve güvenli bir şekilde uyarlanır.

Kağıt belge ve dosyaları elle yönetmek büyük bir zaman kaybı olmasının yanında son derece yorucu ve sıkıcıdır. Bununla beraber, takip eden görev ve işlemleri geciktirdiği için uzun bekleme sürelerine yol açabilir. Çoğunlukla içerik ve süreçlerdeki şeffaflık eksikliği hızla bilgi alma imkanını ve takip edilebilirliği de sınırlar.

EASY bir iş sürecini ilgili doküman ve bilgilerle dijital bir belgeye (elektronik dosya) koyar. Böylece paylaşıma açık bir dosya oluşturularak çapraz-konum erişimine izin verilir. EASY net, yapılandırılmış ve web-tabanlı bir arayüze sahiptir. Bu yönü kullanıcıya akıcı alışma ve kısa sürede öğrenebilme imkanları sağlar.

Tüm belge ve bilgilerinizi EASY DMS üzerinde yapılandırılmış şekilde dosyalayabilirsiniz. Bu sayede çeşitli dosya çözümlerine erişebilirsiniz: müvekkil, dava, mahkeme ve tebligat dosyaları vb.

EASY her ölçekteki ve özellikle birden fazla lokasyonu olan şirketler için ideal bir çözümdür. Hızla uygulanabilir ve sözleşme yönetimi, gelen fatura işlemcisi, personel dosyaları gibi çok sayıda entegre çözüm de sunar. EASY doküman yönetimi fonksiyonlarının tümünü sade ve zarif tek bir sistemde kapsar. İstenmesi halinde bulut desteği de sunulmaktadır.

Özellikler ve Fonksiyonlar

  • Dosya Süreçleri

    Hukuk Dosya Süreçleri

  • Görev Atama

    Görev atama

  • Dava Dosya Yönetimi

    Dava takibi

  • Duruşma Takibi

    Duruşma Takibi

  • Erişim

    Belge bazında yetkiye göre kolay erişim menüsü,

  • Düzenli Dosyalama

    Dinamik yetkilendirme ile sınıflandırma

  • Entegrasyon

    ERP, LDAP bağlantı seçeneği ve entegrasyonu,

  • Raporlar

    Doküman ve belge içinde geçen kelime ile arama/bulma (Fulltext Search), İşlem tarihlerinin izlenmesi, takibi ve hatırlatmalar,

Call Now ButtonBizi Arayın