Özellikler ve Fonksiyonlar
Dijital Personel Dosya Yönetimi
Dijital personel dosyası deyince EASY hassas insan kaynakları belgelerini güvenli ve kolay şekilde depolar, tamamıyla kontrol edilebilir erişim imkanı ve her zaman tam eksiksiz belgeler sunar.
İç ve dış yönetim kapasitesi kontrollerinde ve tüm görevlerin izlenmesinde çalışanları rahatlatacak esneklik.
Dijital şirket dosyası, personel dosyasının ötesinde İnsan Kaynakları kapsamında tüm bilgi ve belgelerin esnek ve güvenli depolanmasını sağlar.
Personel veri tabanı ile entegrasyon,
SAP (certified) entegrasyon,
Grup şirketlerin tüm organizasyonu, (üst-orta-alt yönetim) bazında giriş,
Onay yetkileri belirleme,
Personele ait sicil, departman, yönetici, medeni durum, seminer bilgi girişi,
Personel resmi evrak ve belgelerin taranması ve izlenmesi.
İzin ve Seyahat Yönetimi
İzin yönetimi kurumsal izin yönetimini kolaylaştırır; hızlandırılmış süreçler ve şeffaf kontrol ile personel verimliliğinizi artırır.
- İzin tipine göre gelişmiş onay mekanizması, (Departman Müdür Onayı / İK Onayı)
- Personel İzin Talep Formu ile izin talebi ve onaya gönderim,
- E-posta sistemi ile entegrasyon,
- SAP (certified) entegrasyon,
- Personel veri tabanı ile entegrasyon,
- Tatil tanımları, izin türü, bordro ayarları, çalışma günleri için parametrik bilgi girişleri,
- Tarihçe bilgisi,
- Gelişmiş formatta izin raporları