Tarihçe

EASY SOFTWARE AG, Mülheim şehrinde, 1990 yılından bu yana elektronik arşivleme, doküman yönetimi, iş akışı ve kurumsal içerik yönetimi alanlarında çözümler geliştirmektedir. Örneğin, dijital fatura işleme, sözleşme yönetimi, insan kaynakları, yanı sıra çok sayıda diğer kurumsal birim ve departmanlar için doküman tabanlı özel çözümler üretmektedir. Dünyada 13.600′ den fazla müşteri kurulumlarıyla EASY SOFTWARE,  elektronik belge yönetimi, dijital arşivleme ve iş akışı yazılımı alanlarında lider Alman firmasıdır.

Avrupa, Asya, ABD ve Türkiye’de  kendi ofisleri bulunmaktadır.

Easy Türkiye Ortaklığı

EASY Türkiye 2012 kuruldu.

%51 Alman – % 49 Türk Ortaklığı.

50 ‘dan fazla Kurumsal ve Kamu Müşterisi

Türkiye’de 5000’den fazla Easy kullanıcısı

Neden Easy?

Mevcut iş süreçlerinize sorunsuz biçimde entegre olan; kolay kullanımlı ve size özel olarak uyarlanan yazılım ürünleriyle, iş akışlarını otomatize ediyor, mobil hale getiriyor ve iyileştiriyoruz. Günümüzde ürünlerimiz dünya genelinde 60 ülkede kullanılıyor ve EASY 20 farklı lokasyonda faaliyet gösteriyor.

Son derece dinamik ve hızla değişen dünyamızda, şirketlerin dijitalleşmeyi hızla ve kolayca uygulamasını sağlıyoruz. Sunduğumuz dijital teknolojiler ve platformlarla, her şirketin değişimi, adaptasyonu ve gelişimi üstüne inşa edebileceği bir temel sağlıyoruz. Bu sayede, dijitalleşmeyi herkes için kolay ve ulaşılabilir hale getiriyoruz.

100

İş Ortağı

13600

Müşteri Kurulumu

393

Çalışan

Ürün ve Servisler

„State-of-the-art“ teknolojilerine dayanarak, EASY SOFTWARE popüler işletim sistemleri, çalışma ortamlarında ve yüzlerce dosya formatı için kullanıcı dostu doküman yönetimi yazılım çözümleri sunar. Aynı zamanda, EASY her boyutta işletme ve kurum için doküman tabanlı süreçleri optimize etmek üzere özel çözümler üretir.

Uygun Maliyetler

EASY ‘i rakiplerinden ayıran en önemli başka bir özelliği de, proje sürelerinin oldukça kısa, lisans ve uyarlama bedellerinin düşük olmasıdır. Easy platformu üzerinde geliştirilen çözümlere, Gelen-Giden Evrak Yönetimi, İthalat İhracat Doküman Yönetimi, Sözleşme Yönetimi, Fatura İş Akış Yönetimi, İnşaat Doküman Yazışma Yönetimi örnek olarak gösterilebilir.

İş Ortakları

EASY her zaman güçlü bilişim uzmanı ve teknoloji ortakları ile yakın işbirliği içinde olmuştur. Doğrudan iş ortakları ve yetkin iş ortakları ile işbirliği içinde, kurumsal doküman yönetimi ve arşiv sistemleri çözümleri sunar. Teknoloji ortaklıkları yenilikçi ürün çözümlerini sürekli güncel tutar. Stratejisinin önemli bir bileşeni, Microsoft ve SAP gibi ünlü, önde gelen yazılım evleri ile işbirliği içinde olmaktır.