easy destek 7/24

Başarınız için EASY Destek gün boyu yanınızda

Her geçen gün artan dijitalleşmeyle birlikte, IT sistemleri en yüksek standartları karşılamak ve neredeyse tüm iş süreçlerinin temelini oluşturacak şekilde, sürekli işler halde olmak zorunda. EASY SOFTWARE bu ihtiyaçları, yeni bir destek konseptiyle karşılıyor.

Arkaplan

Birinci seviye desteğin kesintisiz olarak ulaşılabilir olması, IT çözümlerinin günlük iş akışında başarılı olabilmesi için en temel gereksinimdir. Ne yazık ki her hizmet sağlayıcı aynı derecede bütünsel bir yaklaşıma sahip olmaz ve şu özellikler çoğunlukla göz ardı edilir:

  • Veri, uygulama ve servislere kesintisiz erişim
  • Hafta sonu, bayram ve tatillerde ulaşma imkânı
  • Anahtar terim “birinci derece destek” çoğu zaman en azından bir tane dünya dilinde (örneğin İngilizce) bile verilmemektedir

EASY bu sorunların varlığını tespit ettikten sonra, artık birinci seviye desteği haftanın her günü ve günün her saati müşterilerine sunuyor.

Tüm saat dilimlerinde – 7/24 Destek

Yerel saatler söz konusu olduğunda, birisi için güneş yeni doğarken diğeri için gün bitmektedir. Bu nedenle, birinci derece destek hangi yazılım ürünü için olursa olsun 24 saat devam etmelidir. İster bulut altyapısı ister karma bir IT sistemi ya da ulusal/uluslar arası bağlamda dijitalleştirme konfigürasyonu olsun, her büyüklükteki şirket ve kurum için, EASY SOFTWARE herhangi bir yazılım çözümünün profesyonel destek yapısı ile sorunsuz olarak kurulumunu destekliyor.

EASY SOFTWARE’in sunduğu destek hizmetiyle, şirketiniz kendine özel ihtiyaçlara, büyüme ve stratejik yönelim gereksinimlerine,  standart desteğe göre daha esnek geliştirmeler sayesinde yanıt bulabilir.

EASY Destek Hizmeti İngilizce

EASY SOFTWEARE Birinci Seviye Destek, iş süreçlerinizin her an çalışır olması için, sorunlarınıza anında çözüm üreterek en iyi destek hizmetini almanızı temin ediyor.

  • EASY HR, EASY Fatura Yönetimi vb. standart EASY çözüm ve ürünleri için 7/24 destek alabilirsiniz.
  • İngilizce konuşan destek ekibimiz, uluslar arası destek taleplerine anında yanıt verir.

Uluslar arası niteliklere sahip, uzman kadromuz ile destek taleplerine günün her saati işleme alıyoruz. Destek ekibimiz yaşanan sorunu analiz eder ve bilinen hata mesajları için çözümü hemen iletir. Böylece dünya genelinde, yerel saatten bağımsız olarak, kendi iş saatleriniz içinde EASY desteğe ulaşabilirsiniz.

Eğer sorunun çözümü ileri seviye analiz gerektiriyorsa, destek isteği (ticket) yapılmış olan analizle birlikte ikinci seviye desteğe aktarılır. Burada derinlemesine incelemeler yapılır ve gerekli çözüm geliştirilerek, her zamanki gibi çalışmaya devam etmeniz sağlanır.