Dijital dönüşümün getirdiği büyük değişimle birlikte işletmelerde iş yazılımı kullanım oranı da her geçen gün artıyor. Bu süreçler birlikte, işletmelerin yazılımları daha verimli kullanma ihtiyacı ve yatırımın geri dönüş süresini kısaltma önceliği de önem kazanıyor.

EASY SOFTWARE olarak iş hayatının pek çok alanında yaptığımız gibi, ERP sistemi kullanan işletmeler için hızlı, etkin ve maliyet kontrolü mümkün çözümler üretiyoruz. Bunlardan biri de, en yaygın iş yazılımlarından biri olan ve bizim de sertifikalı iş ortağı olduğumuz SAP için geliştirdiğimiz arşivleme ve doküman yönetim çözümleri.

Hali hazırda SAP kullanan bir işletme, sistemi belli bir süre boyunca düzenli olarak kullandığında ortaya büyük bir doküman havuzu çıkar. Çeşitli departmanların ürettiği ve sürekli kullanmak zorunda olduğu, farklı formatlardaki bu dokümanlar SAP uygulamaları üstünde çalıştıkça giderek artan bir veritabanı yükü getirir ve kullanım hızını ve verimliliğini düşürebilir.

SAP Doküman Yönetimi ve Arşiv Çözümleri İçin EASY Entegrasyonu

Tam bu noktada EASY Archive ve DMS (Document Management System) çözümleri devreye girerek, tüm dosya yükünü uygun maliyetle çalışan EASY sistemine aktarır. Birkaç gün içinde tamamlanabilen süreç sonunda, tüm dosya ve dokümanlara SAP uygulamaları içinde kalarak ancak uygulamalara hiçbir yük getirmeksizin ulaşmak mümkün olur.

Gerçekleştirilen entegrasyonun hız ve maliyet avantajının yanı sıra, EASY SOFTWARE çözümlerinin güçlü teknolojik altyapısı sayesinde lokasyondan bağımsız çalışma kolaylığı, yüksek güvenlik, evrak yakalama (capture), optik karakter tanıma, tam metin arama (full text search), iş akış onay sistemi gibi özellikler de doküman yönetim süreçlerinizin parçası haline gelir.

Böylelikle, SAP gibi güçlü bir ERP yazılımının faydalarını, kurulum ve bakım maliyetleri makul seviyelerde olan EASY SOFTWARE çözümleriyle en üst noktaya çıkarmış olursunuz.

SAP çözümlerimizi görmek için tıklayın.